Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Hejhej :)

Vad glad jag känner mig idag, fast blev det på engelskan idag (sista lektionen) . Läraren gick iväg med tre andra, ahh ni vet kanske hur det blir då :), slappt!. Mycket skratt, tappa rösten gjorde jag med. Men den är tillbaka igen som tur är. Slutade lite tidigare idag för börja lite tidigare med lektionen, så hemma vid 14.00 och nu planerar att jag ska baka. Men har inte riktigt alla grejer så får cykla och köpa det.

berättar om modevisningen lite senare!

ses sen!!






Rebecca

Härligt att cykla :)

Skrev detta: 2009-04-24 / 16:10:33
Blogg/Webbsida: http://stockholmsflickans.blogg.se/
HANNAH

sv: Tack så mycket din med!

Skrev detta: 2009-04-25 / 00:42:36
Blogg/Webbsida: http://hannahstone.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback