Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nu är jag hemma!

Japp nu är jag hemma från Stockholm igen. Har vart jätte skoj!!  Shoppat har jag gjort,( bilder kommer senare).
Dom vi besökte heter : Helena (moster), Markus "Macke" (man), Julia, Lilian, Vera (kusiner)
Så här såg dagarna ut ungefär.

ONS

10.00 Tåg till Göteborg
Sedan vidare till Stockholm
13.50 framme
Macke kom och hämta oss, åkte först till Odd mollys butik. För ni som inte vet är det Julias pappa som är grundaren och driver klädesmärket Odd molly, så vi var och titta hur det såg ut där. Riktigt fint!
Sedan hem till dom där Julia åkte iväg sen med mig till centrum och shoppa.
18.15 var vi hemma igen och åt mat

TORS

Frukost
Jag, mamma, Macke och Vera åkte i väg till Rosendal och titta lite. Där träffa vi Mackes syster.
Sedan släppte Macke av mig och mamma vid Drammaten.
Vi titta på slottet.
Kom precis så vi fick se vaktavlösning
Gick på Gamla stan (shoppa lite)
Åt mat och Ben och Jerry glass
Över bron och vidare till mer "Centrum" där vi shoppa lite till. Gick på massa gator.
Hem med tunnelbanan och klädde om
Kalas för Lilian som fyllde år idag.
De som kom var Mackes systrar med en familj och Per, Julias pappa (odd molly grundaren :)

FRE

Frukost
Åkte i väg och shoppa med mamma och Julia.
Julia iväg men jag och mamma fortsatte.
Shoppa mycket.
Åt mat och Ben och Jerry glass.
Hem med tunnelbanan och klädde om.
Lilian hade barnkalas.
Vi tog det lite lugnt
Mat, TV

LÖR

Frukost
Iväg till Helenas Bageri och köpte massa bröd och bullar.
Packa ner och lekte med Vera.
Vi sedan iväg och Macke släppte av oss vi tågstationen.
Där vi mötte en stor flock med Varbergare. Eftersom dom möter AIK i globen.
Sedan iväg till tåget som gick mot Göteborg.
Sedan vidare till Varberg där.
Pappa hämta oss.
Hemma och packa upp.

Satt mig sedan direkt och titta på Varberg - AIK matchen i innebandy.
Synd att Varberg (min stad :) förlora :( men dom har redan vunnit så många gånger så bättre lycka nästa gång.

Nu är det snart mat och duschen väntar också.
Ses om en stund!!!!!







Linda Frisk

Låter som att du har haft det väldigt trevligt:)

Skrev detta: 2009-04-18 / 19:24:21
Blogg/Webbsida: http://lindafrisk.blogg.se/
Linda Frisk

Svar; Okej vad bra. Hoppas att du får en bra kväll:)

Skrev detta: 2009-04-18 / 19:54:39
Blogg/Webbsida: http://lindafrisk.blogg.se/
Casper

Jag vill också till Stockholm!!!

Skrev detta: 2009-04-19 / 17:52:19



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback