Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

och så växlar du upp!

Idag körde (jag) iväg på middag. Men först och lämna en sommarjobbsansökan. Var hos mormor och morfar och åt gott och gick poängpromenad. Sedan iväg igen och övningskörde en stund. Några tabbar blev det men annars var det bra. Så är hemma nu och gör ingenting. Får se vad jag kommer göra. Vad gör ni?? Ikväll blir det att se wipeout. hmmm hej så länge!!!






Linda Frisk

Just nu ser jag på One Tree Hill och skall snart se på Gossip Girl:)

Skrev detta: 2009-04-12 / 18:55:23
Blogg/Webbsida: http://lindafrisk.blogg.se/
Casper

wipeout är så roligt att se på!!

Skrev detta: 2009-04-12 / 19:16:24
Blogg/Webbsida: http://cappppe.blogg.se/
Mikaela

Jag vet inte vad jag ska göra. Just nu sitter jag och äter en macka. Puss<3

Skrev detta: 2009-04-12 / 20:54:20



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback