Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tisdagssjuk , klasströja vs dragqueen

AHH jag är hemma idag också och idag är det värre. Vakna tidigt idag och kunde inte somna om, gick och la mig i soffan vid 6 och låg där ett tag sen satte jag på tv:n och titta på tyra banks och vakna med the voice. Har inte gjort så mycket mer än att ligga i soffan, orkar typ inget annat. Johanna sms:ar nu om skoltröjan som vi ska skicka in NU!!! Och NÄÄ jag har bestämt mig för att INTE ha någon. Det ska va svampbob på (hatar han!!) och texten vet jag inte vad det blev, tror det va : vi kom inte på nån vettig text , vi är redo, äntligen.. Ja vete fan vad det va!! Men svampbob, vad har det med vår klass att göra???? Vissa ville inte ens ha det, bara för att vissa är såpass barnsliga att sitta och titta på den dära jävla svampen. Hade mycket bättre idéer än den. Ahh och det är ju varmt nu, då går man la inte runt i en tjock tröja??? Nää vår klass är inte bra på sånt. Vi har inte ordnat någon klassresa och bland annat detta med tröjan. Det är typ för att alla andra har en klasströja som man ska ha det. Men den blir ju inte seriös! Och att beställa en nu,, ahh det fattar jag inte!!!
Nu kanske ni tycker jag är helt knäpp, att det faktiskt blir ett minne. Men jag kan la bara ta ett kort på den så har jag ett!!!
Har ni skaffat klasströja? Hur blev eran?

Igår satt jag och gjorde några headrar, eller heter det så :) Ska byta design snart och göra den mycket finare. Med flikar och bilder och så :) Kanske blir det att jag lägger ut alla och att ni får rösta vilken eller bestämmer jag det själv. Får se!!
Såg också på project runway som man bara inte får missa, igår gjorde dom dragqueen kläder. Här kommer bilder från programmet. Va väldigt kul att titta på :) !!

Nu ska krypa ner i soffan igen !

Ni klickar som vanligt på bilderna för att få dom större!!



Den som vann var den första rosa.
Den som åkte var den i gult ( första på andra raden)..









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback