Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

stan idag!

Igår åt vi schnitsel från grillen med klyftpotatis. (årets första grillning). Det var mumsigt. Sen åkte jag till Becca vi titta på talang och berg flyttar in och sen tittade vi på Patrik 1,5. Det var rättså bra, inte den bästa men bra.

Jag vakna mycket i natt. En gång per timme ungefär. Man titta på klockan, somna om och trodde man sovit i timmar men då visar det sig då att man bara sovit i tio minuter. Så natten har vart lång för mig. Men sova kunde jag. Vi gick upp 8.30 idag, åt frukost och jag åkte sedan  hem kl 9.10. Hemma, tog fram pengar och körde till bilbesittningen med pappa. Efter det släppte han av mig i stan och jag gick runt i massa butiker.

Hitta jag något ?
svar : JA
Prova jag något?
svar : JA
Är jag sparsam?
svar : JA, men köper ändå de dyraste kläderna i familjen när det gäller.
Tycker jag om att gå i affärer?
svar : JA jätte mycket
Är jag en tänkare? :)
svar : JA

Köpte jag något?
svar : NEJ,

men jag har tittat in lite som jag kan tänka mig. Så antingen åker jag
dit igen snart eller väntar jag till på påsklovet då jag åker i väg till Stockholm.

Nu ska jag äta nåt och sen ska jag börja plugga på ett SO- prov !






Mikaela

Åååååå vi måste vara snart innan jag blir galen!! xD <333

Skrev detta: 2009-04-04 / 13:36:52
Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; du är med :D:D

allt väl?

Skrev detta: 2009-04-04 / 16:00:00
Blogg/Webbsida: http://magiskaminnen.blogg.se/
Leonora - The Magic Memories

Grattis, du är en av de nominerade i ”Veckans blogg”. Gör nu allting för att få röster och vinn så blir det din blogg som blir länkad i min blogg en hel vecka :) <3

Keep going!

Skrev detta: 2009-04-04 / 20:06:14
Blogg/Webbsida: http://magiskaminnen.blogg.se/
Leonora - The Magic Memories

sv; vsg :D

nu får du ragga röster :D

Skrev detta: 2009-04-04 / 21:18:20
Blogg/Webbsida: http://magiskaminnen.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback