Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Valborg

Var i skolan idag,, slapp nationellt i muntligt idag med i engelska.. Gott! Sedan hade vi matte och no,, gjorde färdigt min elorgel och den funka.. YES!! På so :n fick jag redan på att jag fick MVG på mitt hinduismprov, kan det bli bättre? :D Mat och sen bild och efter det orientering, skulle inte vara med men fick några denna gången med :(

Hem på moppen i bararmat ,, mm så skönt. Här är så varmt!!!! Nu ska jag städa lite, duscha, göra mig fin. För senare kommer det gäster och MIKAELA!! Så kul vi kommer ha! Saknar dig så!

Ha en trevlig VALBORG allihopa!!!






alexandra

precis:D jag har nog för kort hår för att göra en sån rosett iaf! :<

Skrev detta: 2009-04-30 / 18:57:26
Blogg/Webbsida: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Lisa

oja:)

Skrev detta: 2009-05-01 / 11:58:32
Blogg/Webbsida: http://lisani.blogg.se/
eoew

fin blogg ;)

Skrev detta: 2009-05-01 / 12:01:07
Blogg/Webbsida: http://eoew.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback