Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Gratis design nån!?

Är det verkligen ingen som är intresserad av designerna jag tävlar ut?? Jag har bara fått en enda anmälning.
 Så om ingen mer anmäler sig så är det ju fritt fram för den bloggen.

Jag tycker ni ska ta och anmäla er nu!!
Vad ska jag annars göra med de! Synd att slänga när någon kan få användning för det.


Regler!

1- Bli medlem på gratis mode.
Klicka här !

2- skriv sedan en kommentar här med ditt användarnamn och vilken av designerna du vill helst ha!

( är du redan medlem på gratis mode, skriv in ditt medlems nummer istället )
(((den hittar du i din unika länk när du ska värva)))

vilken design vill du helst ha?
(KLICKA PÅ BILDERNA)
denna!!



eller denna?



Anmäl dig NU !!








Louize:)

ja! Absolut det kan vi göra :)

Skrev detta: 2009-08-01 / 17:38:28
Blogg/Webbsida: http://thegirlfromstockholm.blogg.se/
Jasmine

Vill gärna ha den sista designen, här är mitt nr 10718

Skrev detta: 2009-08-01 / 22:57:28
Blogg/Webbsida: http://essatjej.blogg.se/
Jasmine

Vad kul!!

Säg till när, så jkan jag (förhoppningsvis) skicka bilderna jag vill ha :D:D

Skrev detta: 2009-08-01 / 23:18:32
Blogg/Webbsida: http://essatjej.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback