Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Jay Sean ft Lil wayne - Down



Denna låten är verkligen bra! Hörde den första gången igår. Och fastna för den direkt. Bra video också. Har aldrig hört talas om Jay Sean tror jag, men han sjunger jäkligt bra. Och att Lil wayne är med gör den verligen inte sämre. Så denna låten är det jag lyssnar på mest nu. Och ja den är ny också, vet inte när den kom ut men i alla fall i år.





Vad tycker ni om den?









Your Dream Closet ,

Grymt bra låt ! tack för tipset :D

Skrev detta: 2009-08-21 / 21:46:07
Blogg/Webbsida: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Mikaela

Koller på den en annan gång. För nu sitter jag och äter vid datorn och ska sticka om en halv timme :P

Skrev detta: 2009-08-22 / 08:17:37



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback