Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nu är jag hemma!!

Nu så ! Jag är hemma från campingen. (Apelviken,Varberg) Har vart skönt att vara där i några dagar. När jag kom hem packa jag upp allt m.m. Nu sitter jag här och snackar med Mikaela och bloggar lite. Fixar en design och bara tar det lugnt. Ikväll blir det att se fortsättingen av so you think you can dance. Så bra det är! Vem tror ni åker ut? Finns många bra! Men tycker nog brandon och ... Fan* gick in på en sida för att kunna se vad en hette . Och vad tror ni! Såg vem som vinner och vilka som blev topp 4 :( Ahh varför! Men kommer bli lika spännande ändå. Topp 4 var faktiskt en bra trupp, sakna dock en :P ahja! Vi får se vem som åker ikväll. Imorgon blir det jobb hos mormor och morfar igen. Annars vet jag inte! Har lust att shoppa :P när kommer det bli nästa gång? :) Gud vad tråkiga inlägg jag har kommit med!! Inga bilder! Får bättra mig på det! Nu ska jag sätta på lite musik och digga en stund :P Ses om en lite stund ;)










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback