Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

29 December 2009

För det första gick jag upp rätt tidigt och åkte till gekås och handla lite, och det jag köpte har ni ju redan sett i ett inlägg.

Sedan har jag också röjt upp i datorn. Har lagt alla mina bilder på skivor. Sedan alla dokument på usb. Så nu är jag nog redo att starta om datorn från noll, så får vi hoppas sen att den funkar normalt sen . (Fast har inte märkt av att den är konstig den senaste tiden :S)

Har även raderat mail. ojojoj blev 815 mail ner i papperskorgen och det tog ett tag för att kolla igenom vad det var för nåt i också i vissa.

Till sist röjde jag bland prenumeraterna i bloglovin. Var hundra år sen jag var inne där! Kan bero på att jag fick för många prenumeranter att följa. Så har nu raderat vissa. Så om ni har tur så kan du vara kvar :)

Blir att ta det lugnt och titta på tv innan man ska gå och lägga sig.

PUSSPUSS







jennifer

okej ^^

Skrev detta: 2009-12-29 / 22:18:47
Blogg/Webbsida: http://sameoldjennifer.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback