Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

GLEE


Följer du tv-serien GLEE? eller har du bara sett litegrann? Eller kanske inte alls?
Haha vilka dumma frågor XD Jag har typ bara sett litegrann, då tv bara vart på.
Man fastnar faktiskt lite för låtarna, speciellt denna!!

fast har ju inte hört så många XD









Casper

JAG FÖLJER DET LÄTT HAR INTE MISSAT ETT ENDA AVSNITT!!!!!!!!!!!!!!!

Skrev detta: 2009-12-18 / 17:21:35
Blogg/Webbsida: http://caspper.blogg.se/
Fanny

Haha:) Jag kollar faktiskt på det och har sett alla avsnitt, det kunde du inte tro va?

Skrev detta: 2009-12-18 / 19:18:50



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback