Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Julgodis hit och dit!

Som sagt så baka jag igår till två kompisar och till oss. Och nu när jag lämnat det kan jag äntligen visa vad jag gjorde! Kan bara säga en sak och det är att det blev jäkligt gott :P Som ni ser blev det Mozartkulor och nån cornfalkes bar (här då inte delad) MUMS - recept hittar ni på recept.nu

 
kan ju också visa vad jag fick då av kompisarna i julklapp :P
AV becca (till vänster) - kladdkakemuffins med fudge med kanel och kardemummasmak
AV fanny (till höger) strut med massor av julgodis, tex. kola, knäck, mozartkulor mm

Allt var jättegott! Tack så mycket :)


 








Mikaela

Åååå det gör inget om du ger mig lite heller ;P XD

Skrev detta: 2009-12-22 / 19:38:07
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Fanny

Tack själv!:)

Skrev detta: 2009-12-22 / 22:10:10
eminaochmaria

åh vad gott det ser ut! :D

ställ gärna en fråga i frågestunden! (:

Skrev detta: 2009-12-23 / 09:31:25
Blogg/Webbsida: http://eminaochmaria.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback