Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

JULKLAPPAR (del 1)

 






Det var nog allt för del 1.
Här ibland fick jag då...








Kalender 2010, bok för semesterminnen, the michael jackson story (film), armband i hematit, klocka, 3 par örhängen då ett par diamantörhängen; ett par i hematit och ett i guld, hårspray, rakgel, ansiktsservetter, pincett, vanligt svart linne, tallrik till servis, tvillingnål till symaskin, armbandsnålkudde, halsbandshänge i rosenkvarts, "magiskt" te, foundationborste, läppglans, presentkort på gina, paraply och pengar....

Mycket behövande grejer. Tack så mycket för allt!







Mikaela

Åååh det gör inget om du ger mig allt :D<3

Skrev detta: 2009-12-25 / 19:41:39
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Sandra Forsberg

Vilka bra julklappar! Haha jag gillar pengabunten ;) <3

Skrev detta: 2009-12-26 / 20:10:16
Blogg/Webbsida: http://strawberrysandra.blogg.se/
CISSI

Kan du inte göra ett inlägg där du visar hur du sminkar dig steg för steg?

Skrev detta: 2009-12-27 / 17:49:05
Blogg/Webbsida: http://ceciliaeklund.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback