Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Julshopping & Julbak

Hejsan på er! Hemma och gör inget just nu. Därför kan jag la lägga ut detta ;)

I fredag så var det ju idol -kvartsfinal och Tove åkte. Tycker ni det var bra? Jag hade ju velat att Calle hade åkt, men inte så mycket man kan göra. Hoppas bara Erik vinner, då blir jag nöjd! Vem tycker du ska vinna av Calle och Erik?

Mikaela och hennes familj var här i fredag och vi åt gott, mätt blev man som f*n. Hon sov sedan över här och vi gick upp kl 8 igår och åkte med bussen in till stan och shoppa. Köpte några julklappar, åt och vi åkte hem efter hela 5 och en halv timme :P haha. Ja vad gjorde vi sen? Jo vi måla naglarna :P och sedan åt vi pizza och titta Robinsson och film.

Sovde lite längre idag. Sedan iväg till mormor och morfar och baka pepparkakor. Jag gjorde bara massa kärringar och blev ungefär 200 st. Så har att äta till jul. Senare blir e dusch, plugg, mat, tv m.m.

Men nu ska jag ut och ropa på min ena katt för vi märkte igår att han inte alls mådde bra :( Kan ha fått någon blödning eller nåt. Men vi får hoppas på det bästa!!!! Hade varit hemsk om det är det......
Tack för helgen Micks ;)


 







karolinajonsson

mums så gott!

Skrev detta: 2009-12-06 / 17:09:17
Blogg/Webbsida: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
madde

mmm pepparkakor :)

Skrev detta: 2009-12-06 / 17:20:31
Blogg/Webbsida: http://madeleineamelia.blogg.se/
Mikaela

Åh vad gott :D

Jag hoppas också på¨erik :D

Skrev detta: 2009-12-06 / 17:24:40
Blogg/Webbsida: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Anonym

Vem är det nu som har busat för mycket? Och varför tror du han har fått en blödning?// yvve

Skrev detta: 2009-12-06 / 18:48:57
Mikaela

Tyckte verkligen inte det var rätt att Tove åkte tyckte Calle skulle åka och att Tove skulle vinna i finalen men nu blev det inte så! Nu tycker jag i så fall att Erik ska vinna.



Du MÅSTE säga till när du ser honom, så fort du ser honom!! Även när du har träffat han eller så!! :(



Tack själv du :)<3

Skrev detta: 2009-12-07 / 08:53:27
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Sofia

Det ser riktigt gott ut!

Skrev detta: 2009-12-09 / 09:11:20
Blogg/Webbsida: http://sofiacharlotta.webblogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback