Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Sicket slit!

Sicket slit verklígen! Idag på morgonen på textilen så fick vi pyssla och då göra vad vi ville. Jag gjorde en väska, men tog hem den för blev inte riktigt klar med den. Bild kommer när jag gjort klart den! Det var därför rätt stressigt i slutet för jag ville verkligen få klar den och även efter en timmes övertid så hann jag inte ändå. Hade sedan engelska som vi inte haft på länge. Vi hade en rolig musiktävling, ungefär som så ska det låta. Vårt lag vann och efter varje poäng fick man en klubba och eftersom vi vann fick vi alla klubbar som var kvar i påsen :P Så jag fick med mig 8 klubbor, fast det var lite än vad dom andra fick i mitt lag. Svenska efter det! Gjorde klar vår hållbar utvecklingsarbete. Och när vi lämnat in det, så hade vi inte fått med källförteckningar och hade då bråttom till den tidiga bussen. Så skrev in det snabb och sen gick hon andra i min grupp, så sen stod jag där själv och fick skäll typ för att vi gjort fel och att JAG typ skulle ändra det, medans det finns 3 ST till i gruppen. och nej! jag kommer inte göra det i alla fall. Stressa till bussen.

Sedan när jag kom hem börja jag baka. Ska nämnligen till en kompis imorgon, då vi ska byta bakverk ;) (Istället för paket) Så skulle gärna vilja avslöja vad jag gjort med ni får vänta tills imorgon! Eftersom annars kommer i alla fall en få reda på det innan hon fått det ;)

Har nu precis ätit. Gottis vad det. Är sjukt trött så ska bara ta det lugnt i kväll och titta på tv. Är färdig med alla läxor och sånt nu ju och imorgon slutar vi skolan. Då man själv får välja om man ska gå på avslutningen eller inte. Får se hur det blir med det. Har inte hunnit julstäda eller pyntat heller så det måste jag också göra. Ojoj mycket stress, gillar det inte :(







I S A B E L L A

SVAR: Tyvärr så svarar jag inte på designfrågor, så det var inte ens meningen att jag skulle göra det. Det är en del som frågar, och har bestämt mig för att inte svara på någon då det är väldigt invecklat. Har du lättare frågor är det fritt fram.

Skrev detta: 2009-12-21 / 19:19:09
Blogg/Webbsida: http://tinkerbella.blogg.se/
Mikaela

Skulle vilja snacka med dig om några saker så gå in på msn så fort du kan! :)<33

Skrev detta: 2009-12-21 / 20:20:29
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Mikaela

Låter som en liten rörig dag nästan :P

Skrev detta: 2009-12-21 / 20:20:56
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Fanny

Haha=) Jag vet vem du menar som skulle fått reda på det! Men hör av dig imorgon om du ska på avslutningen eller inte så jag vet när vi ska till Becca=)

Skrev detta: 2009-12-21 / 21:37:43



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback