Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

090203

Har vart i skolan idag. Dagen börja med att vi skrev nationellt prov i svenska. Gick sådär, tror jag. Sedan hade vi musik och spela gitarr , lite problem med mina långa naglar.. och sedan lite andra lektioner.

Har ringt och "sagt upp mig " från innebandyn..

OCH NU TRENDSPANING!!

ROSETTER
Rosetter fortsätter vara en trend. Sågs bland annat på visningar som
Moschino, Marni, Dolce & Gabbana och Yves Saint Laurent

 
 


   

Ska sätta mig till rätta nu och läsa i veckans sofis mode.








Mikaela

Gillar den sista vill ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrev detta: 2009-02-03 / 18:54:19
Mamsen

Snygga glasögon!!

Skrev detta: 2009-02-03 / 19:36:12
Mamsen

Snygga glasögon!!

Skrev detta: 2009-02-03 / 19:41:40



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback