Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

090205

Hade nationellt prov idag på morgonen, svenska del C.. Gick jättebra, skulle välja en av fyra och jag tog och skrev en krönika, med titlen: När mörket faller.. Lite kul för jag föreslog namnet igår till en som fråga hur det till exempel skulle vara. Kan inte skriva så mycket, har ont i ett finger. Därför att vi gjorde trädgårdsmästaren på gympan ( är att man ska ligga på golvet och hålla fast i varandra och så ska vissa gå runt och dra loss dom.) Och mitt finger skrapade i golvet.
Har fikat lite nu ,, mmm . Gott var det.

En bar axel

Att visa ena axeln är hett, hett, hett när du bär klänning i vår.


    
  



                                                                                                       En bar axel hittar vi även på röda mattan...







 







farah

haha shit, hur klarade du av att skriva en krönika, jag tycker det verkar assvårt, vågade inte ens prova haha:)

Skrev detta: 2009-02-05 / 21:33:38
Blogg/Webbsida: http://faarah.blogg.se/
farah

aa haha vi fick ha godis :D

Skrev detta: 2009-02-05 / 21:34:06
Blogg/Webbsida: http://faarah.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback