Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

090227

Dagen börja med att vi hade sovmorgon. Jag vakna kl 8 och hade god tid på mig tills jag cyklade iväg till skolan. Skrev jag cykla? Jo det gjorde jag :) Det var väldigt länge sedan jag cykla till skolan. Tänkte det att lite motion är la aldrig fel om man har tid på sig. Lektionen börja kl 10.15 då vi hade svenska. Jag var en av de tio i klassen som kom i tid ( ja och vi är ca 22 tror jag ) Man kan väl säga att våran klass är väldigt bra, men det är många förseningar. På svenskan fortsatte vi med muntligt i nationellt, men jag gjorde det inte idag heller. Efter den lektionen strossa jag iväg till tyskan, åt fralla på middagsrasten ( tack fanny ) , sedan matte och sist engelska. Kl 14.10 var skoldagen slut och jag cyklade hem på den röda cykeln. Mina katter mötte mig i backen och sa att de var hungriga :) Gick in och satt mig vid datorn. Vad ska man göra nu då? Jag har nog tänkt mig att jag ska nog göra något med bloggen, jag ska fika, sedan får man la städa med inför kalaset på söndag. Såklart ska jag se Let´s dance ikväll. Måste prata med Mikaela med ( gör det varje dag ). 
Men först blir det att lägga nåt gott i magen. En trend lägger jag ut senare! Ha det så bra så länge, ses snart !!!














Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback