Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

24/2

Idag var det skola och jag skrev prov i SO, gick nog väldigt bra :) Efter gympan då skoldagen var slut. Tog jag bussen till stan. Mamma väntade där och jag gick sedan runt i affärer och lämna ut sommarjobbsansökan. Har räknat hur många butiker jag har lämnat till och gissa hur många? Jo 20 st :) undrar om man kommer få nåt.. Efter det var vi inne en sväng och kollade på bil. Pappa ska köpa en ny. Sedan hem.

Kvällen kommer jag spendera framför TV :n



Idag har har Kronprinsessan Viktoria och Daniel förlovat sig.



Här kommer 2 videos om deras kärleksliv och hur deras planer ser ut.





Vad tycker du om giftermålet??




TREND

Långa skärp

Låt bältet ta plats! Inspireras av 3.1 Phillip Lim och köp ett
betydligt längre bälte än du behöver och gör en stor rosett på sidan.











Mikaela

LÅNGT? :S SKOJAR DU ELLER XD

Skrev detta: 2009-08-03 / 23:28:12



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback