Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

9/2-09

Idag har jag vart i skolan. På svenskan började vi anylisera om varsin låt text. Jag tog låten Nöjd med Veronica Maggio. På engelskan så var inte läraren där(bortrest) så vi hade svenska läraren och vi tittade på en film. Good Will Haunting.
När jag kom hem hade jag fått brev och det var mitt körkortsbevis :) Så nu ska man bara fylla år med och det gör jag om 20 dagar .. Ska plugga på prov nu som jag ska ha på torsdag.. :( Genetik



Veronica Maggio





TREND

Hudfärgade plagg

Jordnära färger i näst intill enfärgiga kombinationer har synts hos både
Stella McCartney, Yves Saint Laurent och Prada. Att matcha dova ­färger
ton i ton behöver absolut inte vara tråkigt. Lägg till accessoarer med krut i,
antingen i en glad färg eller med detaljer som nitar.

 
 
 

 och sen hitta jag guldiga plaggfrån prada, borde lagt upp dom igår men fick bli idag istället..

 

 Bye bye!!







lovisa

åh, gud så glad jag blir! :D tack, tack, tack! :DD

Skrev detta: 2009-02-09 / 19:39:55
Blogg/Webbsida: http://lovisafrick.blogg.se/
lovisa

åh, gud så glad jag blir! :D tack, tack, tack! :DD

Skrev detta: 2009-02-09 / 19:40:32
Blogg/Webbsida: http://lovisafrick.blogg.se/
lovisa

åh, gud så glad jag blir! :D tack, tack, tack! :DD

Skrev detta: 2009-02-09 / 19:40:45
Blogg/Webbsida: http://lovisafrick.blogg.se/
Fanny

Okej då, hon såg faktiskt inte ut att va 50 år =)

Skrev detta: 2009-02-09 / 21:16:54



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback