Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

måndag....

Idag har jag varit i skolan,, samma gamla vanliga måndag fast jag hade engelska prov. Gick nog rätt bra faktisk. Fast det var nära att jag och några andra inte fick göra det, för att läraren bytt taktik. Han sa det att om man inte är här när proven ska göras så får man inte göra det heller. Dumt , man kan ju inte hjälpa att man är sjuk heller!
Efter skolan så gick jag direkt till bussen och när jag väl var framme i Varberg. Gick jag och mamma(var redan i stan) in hos en optiker. Jag kolla synen inför körkortstillstånd och såklart jag hade jättebra syn :) ..
Gick sedan snabbt in på Face och sen Gina tricot, var nära jag köpte ett par byxor, men det får bli nästa gång.
Hem och åt.

Nu ska jag tänka lite inför det svenska nationella provet A,, som kommer i morgon. Såg texten för nån vecka sedan och fick tips från läraren. Ska också skriva ikapp , texter som varit på lektionerna i förra veckan..

Var det någon mer än jag som såg kalla fakta igår ? ,, FY VAD HEMSKT!!! Handlade om det med dun som tags från levande fåglar. Riktigt otäckt hur dom gjorde.. TORTYR ÄR DET ÄNDA MAN KAN SÄGA! ,, river av dunet utan någon bedövning och sedan får stora sår, som arbetarna själva syr ihop bara så där.
Höra skriket och att det importeras in till sverige. USCH! blev faktiskt lite tårögd ;(

Gå in på denna sida för att läsa mer :  http://www.tv4.se/1.830238/2009/01/29/levande_dun



Nu kommer trend nummer 2...

Prickar

Prickarna är tillbaka. Sågs bland annat på visningar som House of Holland och Dolce & Gabbana. 

             
Dolce and Gabbana                                                               House of Holland


                                                  Någon som satsar på prickar i alla fall är Michelle Obama,
                                              som har vistas med många av våren och sommarens trender.



Ha det så bra och kom ihåg , stöd de









nellie

kul att du tittade in på min blogg =). ja , helt sjukt. att de plågar massor av djur för att få mat till oss, och göra täcken ;o.

Skrev detta: 2009-02-03 / 17:14:55
Blogg/Webbsida: http://nnneeellliiieee.blogg.se/
nellie

kul att du tittade in på min blogg =). ja , helt sjukt. att de plågar massor av djur för att få mat till oss, och göra täcken ;o.

Skrev detta: 2009-02-03 / 17:15:09
Blogg/Webbsida: http://nnneeellliiieee.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback