Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

lite av torsdagen

Skolan! På bilden gjorde jag mitt självporträtt , som görs i torrpastell. Är nästa klar och fin blir den faktiskt.
I höstas skulle vi göra ett eget arbete på bilden och då måla jag denna tavlan som finns nedan. Gjordes i akryl.
Vad tycker ni ? Är enormt stolt.. Ser ni vad bilden kommer i från ?





Jo det är från Hyde park i London!
Efter bilden idag , hade vi gympa. Vi spela rugby.. Haha va rätt kul !
Hem och åt toast och semla. Sitter nu och pratar med min underbara Mikaela.
TREND

Broderat
Broderat kommer också finnas i affärerna!



Nu ska jag göra läxor :(








lovisa

visst är den?! :D

Skrev detta: 2009-02-26 / 19:43:06
Blogg/Webbsida: http://lovisafrick.blogg.se/
Denise

tack så mycket för tipset! nej det känns mest jobbigt att röra på sig när man har så ont..

Har du haft en bra dag? :)

Skrev detta: 2009-02-26 / 21:56:32
Blogg/Webbsida: http://naztysbunny.blogg.se/
Mikaela

ÅÅÅ älskar den tavlan den är OTROLIGT fin! :O

Skrev detta: 2009-08-03 / 23:25:27



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback