Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

strand,stan,gräs,design

Även idag har jag vart på stranden. Var där mellan kvart i 12 och 4- halv 5 eller nåt. Riktigt skönt i vattnet även idag och inga maneter. Samma folk! Sedan när man kom hem, var man inte hemma så länge. Åkte in till stan och gick runt lite med min syster. Köpte en paket till min andra syster och ett par stora örhängen till mig. Kommer med bild på dom senare. Har precis ätit lite sallad och bagett. Mumma! Nu ska jag ut och klippa gräset och sedan MÅSTE jag duscha. Har hur mycket sand och salt i håret så det är inte klokt. Senare efter det är gjort kommer det nog komma upp en ny design här på bloggen. Har suttit med den lite då och då och ikväll kommer den upp. Riktigt snygg enligt mig :)

Nepp, ska ut nu!  SES senare!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback