Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Wihoooo :) Surfzon vettu!!!

Bloggpausen är över, fast kommer inte bli så mycket dessa dagar. Men nåt i alla fall!! Tog med mig datorn i husvagnen, för att kunna göra lite designer, lyssna på musik och lite sånt när man har tråkigt. Men det visa sig att campingen hade surfzon och ja det gick att sitta i husvagnen att surfa också :) Så kul !! Vill bara säga det att jag är inte borta från bloggen längre :) Nu kan jag ju godkänna alla kommentaren ni har skrivit till mig, fast godkänner inte än de med frågorna på. Vill hemskt gärna att ni skriver några frågor till. SÅ SKRIV EN KOMMENTAR !!


GLÖM INTE HELLER ATT RÖSTA PÅ MIG I FOTO-TÄVLINGEN HÄR! ( NR 3)
Du får en länkning om du gör det, det är väl inget negativt!

OCH GÖR DET NU FÖR TÄVLING AVSLUTAS IKVÄLL!!!!








Mikaela

Jag har frågestund i min blogg så ställ gärna frågor :)

Skrev detta: 2009-07-27 / 17:04:47
Blogg/Webbsida: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Nikolina

hur länge tror du att du kommer blogga? :)

Skrev detta: 2009-07-27 / 17:16:56
Blogg/Webbsida: http://mjaubaby.blogg.se/
Anonym

En konstig fråga som jag fått av en kompis en gång! vad hade du helst haft 8 ögon eller 4 ben? :P

Skrev detta: 2009-07-27 / 23:57:05



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback