Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

17 för mycket!

God dag! Har inte kunnat bloggat förrens nu, eftersom ni med blogg.se säkert vet att det har krånglat. Jag har försökt många gånger men det har inte gått. Men nu börjar problemet lösa sig. Blogg.se gick ut med att de skulle göra något nytt, men istället kom det upp något fel. Grattis?

Idag har jag varit i stan en stund. Hitta en liten grej till Yvve för hon fyller år imon :) Kan inte säga vad det är eftersom hon säkert kommer läsa detta :D Men imon så! Sedan åkte jag och mam till Yvonnes jobb och fika. Blev en dumleglass och en festis. Sedan hem!

Nu är det mat och efter det ska jag hjälpa pappa med veden  XD
Måste ju jobba för att få in lite cash i sommar.

17: Datum

17: Klocka (,:31)
17: För blogg.se :)







evelina

sv; mhm :( fast nu funkar det ju igen :D jippi! allt bra med dig föresten?

Skrev detta: 2009-06-17 / 20:32:21
Blogg/Webbsida: http://eveliinaas.blogg.se/
evelina

sv; jo men det är bra, lite små seg bara.

JAA :D den är skiiit god!

Skrev detta: 2009-06-17 / 20:52:13
Blogg/Webbsida: http://eveliinaas.blogg.se/
louise

sv; jepp, jag gick också ut nian.. vad har du sökt för program till gymnasiet då? (:

Skrev detta: 2009-06-18 / 00:09:32
Blogg/Webbsida: http://louisetroedsson.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback