Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Åh vilken härlig dag

Hela dagen har spenderas med min Mikaela. Vakna kl 8 och skulle egentligen iväg halv 10 men den skitungen sov fortfarande. Så fick vänta en stund och sen gick inte moppen igång. Men efter påfyllnad av bensin så gick det.
Så var där vid 11-tiden.
Bada för första gången. Och det var KALLT! Uschusch! 16-17 grader eller nåt. Man kände sig som en piggelin :P hehe IS! Har tatt massa kort idag. Har suttit i en hage och shit vad vi har skrattat :)
Var hemma ungefär 20 i 10 ikväll, så har vart där länge :)

Du gjorde dagen Mikaela!!!

Imorgon blir det upp tidigt fast inte lika tidigt som idag.
Ska nämnligen klippa gräset hos mormor och morfar.


Kanske lägger in nåt mer idag annars blir det god natt nu.


ps. tack för alla kommentarer, alltid lika kul att få!!!!








Emma

jag hade dig redan hehe=)

Skrev detta: 2009-06-21 / 23:43:04
Blogg/Webbsida: http://lifeupsidedown.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback