Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Glad Midsommar!

Idag på förmiddagen åkte jag till mormor och morfar och lämna tårtan. Fick 150 kr för det :) Övningskörde både dit och hem och idag var det första gången jag körde i regn :S . Men det gick såklart bra!

Har annars gjort klart Mikaelas design och hon har även fått den nu.

SÅ GÅ IN OCH TITTA HÄR

Visst blev den snygg! Jag är jättenöjd!
Så snart ska jag göra om min också!

Ikväll kommer Becca hit, vi ska tälta i natt.
Undrar bara om Fanny också vill va med men hon svarar inte, så vi får la se.










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback