Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

God morgon!

Ojoj! Kl är 07.30 och jag är redan uppe. XD Detta är första inlägget som kommer upp så här tidigt. Men varför? Jo för att Mikaela kommer snart. Och då kanske ni undar varför hon ska komma så här tidigt? Min morfar och hennes pappa hyr en del av våran ladugård till att bygga lekstugor och friggebodar och de ska börja jobba snart och då är det lika bra att hon kommer med dom! Smart va! Nä nu ska jag göra mig färdig. Sen när hon kommer blir det frukost för oss båda. Och sen? MASSA SKOJ!









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback