Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Crazy men!

Mikaela är fortfarande kvar och kommer vara det i ett tag till :) Igår bada vi mycket, titta på filmen ghost på kvällen, mm. Idag har vi varit inne i tvååker (bor där) har vart en liten marknad där idag. Var inte så mycket att se, så vi åt en glass istället :P Lite kul på vägen dit och hem. Eftersom det var fyra bilar och en motorcykel. Som glodde som f*n. Varav två av bilarna, till och med öpnna dörren i farten och gapa. En annan tuta och hejade. Och en den fjärde kom åkande i bilen med huvudet utanför och motorcykelen körde förbi två gånger i rak och glodde. Och gissa vad ? Alla var män/killar.
Nu ska jag och Mikaela fortsätta skratta vidare. (knäckte mig som f*n innan XD) Medans mamma och pappa umgås med 4 andra som är här.



Nu förstår ni väl varför dom tittade :P







yvve

coola brudarna

Skrev detta: 2009-06-27 / 23:50:50
♥ Sandra ♥

jaa visst är dom hihi

Skrev detta: 2009-06-28 / 10:39:12
Blogg/Webbsida: http://lovebysandra.blogg.se/
Mams

HAHAHAHA, motorcykeln va pappa, han såg när han va ute å körde =D

Skrev detta: 2009-06-28 / 11:42:35



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback