Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Sommarlov!!!

Nu äntligen har jag med slutat: Vakna kl 06.25, gick upp kl 06.40 och börja locka håret. Hade plattats till rättså mycket faktiskt. Så locka en gång till och så platta jag topparna. Sedan var man inne på toa och sminka sig, åt frukost och sedan på med klänningen. Kl 9.05 var man på väg mot skolan. Klassen samlades, vi blev filmade, sjöng också gav jag vår present till klassförståndarna, vilket var ett guldhalsband med ett guldhänge med 6 diamater. Det tog dom på sig med en gång och glada blev dom, vem säger inte nej till ett (guldhänge) för 750 kr liksom! 13 av 23 i klassen bidrog till detta. De fick också en dagens ros av 4 killar i dagens tidning. Sedan kila vi ut i regnet och stod och vänta utanför gympasalen innan vi kunde gå in. Äntligen kunde man få sitta på stolar. Bara niorna får stolar, har tidigare fått sitta på marken. Det bjöds på sång. Becca sjöng såklart och gud så vackert. I år blev det Oh, vilken härlig dag med Jill johnsson, Ted gärdestad. Sedan var det även skolans band, F-3 och några av nians tjejer mm. Vi fick även komma fram och hämta en ros och rektorerna prata såklart. Sedan marsch ut i regnet igen och vidare till hemkunskapssalen igen och fick våra betyg. Vilket var ett okej, höjt mig i gympa och sänkt mig i samhäll, men annars var det samma som i vintras. Men visst kommer jag in med mina 250 poäng! Sedan sa man hejdå och ajöss till alla och skolan.
Visst kommer man sakna vissa, men har inte riktigt fattat allt än.
Vidare hem med rosorna och betyg i handen.
Nu är det sommarlov för fan!!!












Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback