Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Vad är en bal på slottet?

Sovde rätt länge idag med. Har ätit toast och lyssnar nu på musik.
Idag ska man till stan och kolla på balen. Åhh alla vackra klänningar.
SÅ ett antal kort kommer att tas. Så räkna med att ni få se några här :)
Ska in dit med jojjo (johanna karlsson) som kommer snart :)

och vet ni! jag börjar gilla mitt nya hår jättemycket nu. Hade inte tänkt mig den färgen.
Har haft en mycket ljusare och en annan nyans på håret när det var blont innan.
Men nu är det skandinaviskt blont och en faktiskt fin färg. Ville ändå inte ha lika ljus som innan.
 Så denna blev bra. Kommer ju säkert bli ljusare av solen i sommar.
Ahh man får hoppas att den kommer fram igen i alla fall.







Fanny

sv: tack så mycket! :) blev så glad över att jag tillslut hitta min jeans jacka i sthlm, heh!

hur ser din dag ut idag då :D

Skrev detta: 2009-06-07 / 13:44:08
Blogg/Webbsida: http://faaunny.blogg.se/
Fanny

sv: åh, man blir så sugen på att ta studenten och få gå i en sån fin klänning :D

Skrev detta: 2009-06-07 / 18:42:15
Blogg/Webbsida: http://faaunny.blogg.se/
H A I D I J A K O B S S O N

Hallå där ! :) vad ska du hitta på denna måndag ? ^^

Skrev detta: 2009-06-08 / 10:59:47
Blogg/Webbsida: http://haaiidi.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback