Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Stan/Veckans b.

Idag var det skola igen, har vart slappt,det ända vi gjort var att sett på film, suddat och lämnat in böcker. Superskönt :) Städa mitt skåp lite med. Åkte till stan efter och hämta och betala våra smycken vi ska ge till klassförståndarna. Blir bra! Gick sedan runt ett tag och prova lite olika klänningar. Men fan man hittar inget typ utom på Gina tricot. Där har de finast plagg i alla fall i våran stad. Men lite tråkigt om man kommer i samma klänning som någon annan på skolavslutningen. Jaja kanske jag gör om någon litegrann, ja och fick med mig 3 klänningar för fick beslutsångest. Så nu är det bara att välja ut någon av de och lämna hem de andra. Men vilken ? :) Hemma nu då och ska snart äta. 


+  Är med i en veckans blogg och skulle vara snällt av dig om du röstade på mig. 
    Är nr 9 och du röstar här!  och jag gör som förra gången, att om du röstar så får du
    även en länkning eller ditt namn i ett inlägg!
    (så glöm inte namn eller blogg om du har det, kommentera gärna i detta inlägg att du röstat,
     så jag inte glömmer dig!)






Tina

Nu har jag röstat på dej!!!!

Skrev detta: 2009-06-08 / 20:23:41



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback