Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

With kisses

Igår hjälpte jag då till pappa med att klyva ved i två timmar. Sedan var det in och duscha. Sen satt jag såklart fastklistrad och såg so you think you can dance.

Idag vakna jag att det ringde. Gick upp efter en stund. Gav min paket till Yvonne. Vilket var: Naomi Campbell, cat deluxe with kisses. Hennes body lotion. Lukta jättegott :)

Sedan klädde jag på mig. Och börja baka. Mormor har liksom beställt en tårta till imon :P Så gjorde då en kladdkaka med glasyr , sen blev det en till oss också då med after eight mellan :P Mmm blir säkert jättegott!!

Nu ska jag dammsuga mitt rum!















Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback