Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Måndag

Japp idag kom mormor och hämta mig. Jobba sedan i 3 timmar. Klippte gräs, trimma och dammsög. Sedan åkte man hem och direkt ner till stranden och tog ett dopp. Idag var vattnet skönt! Lite kallt kanske men man vill hellre vara i vattnet än stående i luften. Men det kanske var för att det blåste lite kallt. Hem, åt lakrikssnören :P och sola. Somna gjorde jag med. Haha men sov på båda sidorna så jag tror det blev jämnt :) Har precis ätit kvällsmat nu. Ni kanske förstår att här är jättefint väder här, hur är vädret hos dig??









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback