Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Yesterday vs Today?

Kvällen var rolig med tjejerna igår. Tittade på twilight, igen för min del. Men vad bra den är!! Det är nog den bästa film jag sett. Man kan nog se den om och om igen utan att den ska bli tråkig. De andra gilla den med! Smaka också på marabou, mjölkchoklad med jordgubbar. Den var god ! Köp den! Alltid gott! :) Kanske inte den godaste men den gick ner :P Satt en liten stund vid dator efter de hade åkt hem :)

Idag vakna jag vid 11, sitter fortfarnade i pjamas. Men snart e det dax att klä på sig och äta frukost. Senare idag kommer kanske denna fantastiska tjejen <3  =

Mikaela






Casper

Mikaela är lika fantastisk som alltid!!!

Skrev detta: 2009-06-13 / 13:12:05
Blogg/Webbsida: http://madebycappe.blogg.se/
Mikaela

Va gullig du är !!!<33 Tack för kommentaren casper :P <3



Älskar dig otroligt mycket!!<3

Skrev detta: 2009-06-13 / 17:03:11
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
emma

Vad söt hon va:)

Skrev detta: 2009-06-14 / 00:11:30
Blogg/Webbsida: http://kisseen.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback