Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Äntligen fredag!

Åhh vad skönt med fredag! Någon som håller med?
Idag hade vi debatt på no:n om kärnkraftverk.
Jag blev för men ville egentligen vara mot. Och den som jag fick debattera
med ville vara för men fick då mot. Så vi bytte roller. Gick bra !
Vad är du ,för eller mot kärnkraftverk?

Sen var det svenska, satt och läste hela lektionen( litturaturhistoria )
sen tyska, mat, matte, engelska. Var väldigt få i klassen idag, många sjuka och lediga.

Nu ska jag gå och äta något och sedan läsa den nya kicks club
 tidningen som kom på posten idag och gå ut med hunden kanske.
Får se sen!








Mikaela

Jag håller med dig LÄTT!!!!!!! <333

Skrev detta: 2009-03-27 / 15:58:09
Missextra

HA en bra fredag då:)

Skrev detta: 2009-03-27 / 16:31:49
Blogg/Webbsida: http://carrosfashion.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback