Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Cubus och H&M

 

Fina plagg från Cubus,, tyvärr har man ju inte cubus i stan.


 



 Chockrosa är en färg man kan också satsa på i vår, denna ovan kommer från H&M och kostar 198 kr.

Vad tycker ni om Cubus och H&M? Handlar ni ofta där ?









Casper

Bloggar du om mode typ :P!

Skrev detta: 2009-03-03 / 17:08:43
Blogg/Webbsida: http://johannacasper.blogg.se/
Julia

Jo jag shoppar väl mer på H&M än cubus men båda funkar liksom :)

Vi kan ju gå till cubus när du kommer hit i april? :)

Skrev detta: 2009-03-03 / 19:03:21
Blogg/Webbsida: http://unepetitefille.devote.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback