Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

16 år

MIN FÖDELSEDAG IDAG!


Familjen kom in och sjung för mig kl 6 idag på morgonen, jag fick pengar, tidning, film och lite annat. Morgonen var sådär. När jag kom till skolan hade vi svenska, då gjorde jag mitt muntliga i nationellt. Gick la rätt bra tror jag. Efter svenskan gick vi till matten men den var inställd!! Skönt ,,såg också att engelskan var inställd. Men i mellan hade vi tyska. Då sjungde dom för mig :) Mat kl. 12.00 sedan rast igen. Kl 13.00 hade vi en slapp 40- minutare då vi bara fick läsa. För läraren var inte där, (samma lärare från matten) men den lektionen var vi tvungna att ha. Kl 14.00 hade vi SO, då sjungde klassen för mig ) hehe FALSKT . Så dagen har vart med slappa lektionen och i mellan åt med 3 timmars rast!! Gott !!!

När jag kom hem åt jag smörgåstårta och tårta, efter det bar jag och mamma i väg med bilen. Hon körde till en parkering, där jag körde runt lite sen, och efter det ! jag har inte fattat det än men jag körde hem där ifrån. Första gången som jag kör riktigt med bilen. Men som tur lever jag än : D Här kommer några av mina tårtor dom senaste åren :) hihi

   
                                                                                               15                                    16


Alla har vi bakat!! Vilken ser godaste ut/ finast??

Emelie ringde för en stund sedan och hurra : D

Nu ska vi äta fajitas : P

Sammanfattning kommer sen!!!






Mikaela

Jag tycker tårta 11 och 16 såg godast ut.

Finast 13 tror jag. GRATTIS IGEN<3

Skrev detta: 2009-03-02 / 18:42:06
jessica

15års tårtan fick min uppmärksamhet ;)

Skrev detta: 2009-03-02 / 19:26:54
Blogg/Webbsida: http://jesscab.blogg.se/
Fanny

Va kan du redan köra på vägen efter första gången! Det kommer säkert ta mycket längre tid för mig.. Jag tycker att 16 ser godast ut men 15 var finast =)

Skrev detta: 2009-03-02 / 21:29:12
lejla

grattis!

Skrev detta: 2009-03-02 / 21:58:32
Blogg/Webbsida: http://chiquiita.blogg.se/
Petra

alla ser goda ut! :) Grattis! :)

Skrev detta: 2009-03-02 / 22:40:58
Blogg/Webbsida: http://petras.blogg.se/
Casper

Grattis får man väl säga! :D Men den åt höger ser otroligt god ut xD! :D

Skrev detta: 2009-03-03 / 15:08:57
Blogg/Webbsida: http://johannacasper.blogg.se/
mimi with the pink blog

ååh gud vad god den sista såg ut :o

Skrev detta: 2009-03-07 / 20:06:12
Blogg/Webbsida: http://mmmimi.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback