Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

fredag yes !!

Fredagen är här! Har varit i skolan idag då och skrev mitt tyska prov, hehe det gick nog faktiskt rätt okej. En av läxorna skulle vi ha om två veckor och då är man i fjällen :) . Japp men skoldagen är slut nu och den har vart okej. Gick hem, åt en bulle i soffan och sitter fortfarande i soffan och har datorn i knät såklart. I kväll ska vi på kalas hos min kusin.
Men vad ska man göra innan det? Trodde jag skulle till stan men det kommer bli på måndag istället, då man är ledig!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback