Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Jaså det är tisdag idag!!

Dagen börja med engelska, sedan so ( då jag fick veta hur det gick på provet! fick 42,5 av 49 VG , 2,5 poäng från MVG) :(
Det får bli bra, gjort är gjort!! Sedan hade vi musik och spela I´m yours på gitarren. Tre lektioner till sedan och sista lektionen var gympa. Gick hem i duggregn och åt sedan tårta . Har pluggat lite på prov och ska göra det lite till sen.

Idag ska pappa köpa bil :) En vinröd Renault , Lägger ut en bild på den senare kanske!!



BRUM !! Åhh det programmet minns man , titta på det ofta när jag var liten !

Hade ni något speciellt program som ni tittade på när ni var små ??







Anonym

HAHAHAHAH snygg bild såg på det programmet när jag var liten!<3

Skrev detta: 2009-03-03 / 17:15:58



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback