Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Längtan

Jaha , då har man hoppat ut från duschen!! Något mer man ska pricka av? Hmm, om en halv timme blir det den rätte för Rosing och sedan andra avenyn, men till dess från man plugga lite, blir så trött på allt pluggande men det är nödvändigt om man ska komma nån vart.  Längtar så till sommaren. Förresten det är bara 100 dagar kvar : D
Något jag mer längtar efter är fjällen som jag är i om två veckor också längtar jag till när jag och mamma ska åka till Stockholm och hälsa på mina kusiner. Gud vad jag kommer shoppa då :D haha . Jag och en av kusinerna (Julia) planerar redan vilka affärer vi måste till :) så skoj det kommer att bli Julia !! Jaja i morgon så börjar dagen med syslöjd och då tror jag att klänningen kommer att bli färdig. Hoppas det i alla fall!

                  Ha en fortsatt trevlig kväll!!! God natt <3   

                  HAHAHAHAAA hehe ee om ni hör någon som skrattar nu så är det bara jag och Mikaela :)
                  Ni skulle allt vilja veta om vad va? 

                  Det får ni INTE !!! : D






Denise

Tack så mycket :) Den kommer från Gina Tricot och kostade typ 299 har jag för mig :)

Skrev detta: 2009-03-03 / 22:27:08
Blogg/Webbsida: http://naztysbunny.blogg.se/
Mamma

Hah, det räcker ju att ni ser varandra så skrattar ni!!!

Skrev detta: 2009-03-04 / 14:48:24
Mikaela

HAHAHAHAHAHAHHAHAH (skrattar åt tinas komentar) !

Skrev detta: 2009-03-04 / 19:33:38



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback