Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Natt natt

Nää nu ska jag sova, tänkte titta på project runway men jag orkar inte + att jag har lite ont i huvudet. Så jag spelar in det och tittar på den nån gång i veckan, man får absolut inte missa det. Inte jag i alla fall. Har hållt på med jeansen lite och så har jag tittat på 183 dagar och förra veckans andra avenyn. Mer har jag nog inte gjort. Haft en pluggfri dag idag. Gött! Men imon har jag lite att ta tag i. Jag ska också på prova på dag på drottning blankas gymnasium i morgon mellan ett och tre tror jag det va. Berättar i morgon hur det var. Men detta gymnasium har jag tagit som andra handsval så jag hoppas inte jag får det :) vill så gärna ha första handsvalet och det tror jag med att jag kommer få, men man vet aldrig..
Nää sova nu!

God natt allihopa!!!









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback