Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Packar för fullt!

Hemma från skolan nu. Har haft nationellt i engelska och ja det gick la sådär, eller jag vet inte. Vi får se ! Sedan var det tyska och sen sluta vi, för engelskan sista timmen var inställd för vi redan haft engelska och matten hade vi inte heller, den skulle dom göra så den kom nästa vecka. Så det är bara bra för mig då, att sluta tidigare. Ja och klockan var 12 då tyskan var slut. Blev sedan hämtad. Har ätit yoghurt och håller nu på att packa , för i natt åker vi mot Lofsdalen. Så det kommer inte bli något bloggande tror jag i veckan så ni får hålla ut till lördagen nästa vecka då jag nog kommer skapa ett jättelångt inlägg. Men måste fortsätta packa nu!!

Jag återkommer senare :)










Casper

Då får du ha en bra resa :)

Skrev detta: 2009-03-13 / 15:14:00
Blogg/Webbsida: http://johannacasper.blogg.se/
Mikaela

NEJ DU BEHÖVER INTE ÅKA ÄN!!!!!!!<3 :(

Skrev detta: 2009-03-13 / 15:21:29



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback