Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

SAMMANFATTNING!!!

VÅR OCH SOMMAR TRENDER TILL DAM

En bar axel.

Paljetter

Stora örhängen.

Jumpsuits

Prickar

Stora halsband. 

Rosetter

Guld

Jordnära färger

Fransar

Kavaj

Harembyxan

Trasiga jeans

Pastellfärger

Oversizad jeansskjorta

Markerade axlar

Tajt fodral

Kuvertväska

Korta toppar

Vitt

Volanger

Byxor, med höfter och framveck.

Doppad i klara färger

Korta shorts

Utsmyckat

Hatt, scarf eller håraccessoar i massor

Långa skärp

Lager på lager

Veck

Broderat

Dragkedjor


 HÅRTRENDER

halvlångt eller långlångt
glamourlockar
lugg
uppklippd page
naturligt hår
wetlook, hästsvans
höjd
vågiga slingor
våfflat
skrapa klippningar
naturliga färger
brunt
filmstjärneuppsättningar
knut


SKOR 

färgglatt
höga klackar
band
plattå framtill
hudtoner
svart
detaljer- nitar t.ex.

 SMINKTRENDER

Rockigt - slarvig svart sotning   

Fruktigt- färgglada läppar i hallonrosa, brandrött, korall, aprikos och klarrosa

Pasteller -  färger som lavendel, ljusrosa, aprikos och mjuk orange

Inramat - antingen med kajalpenna eller någon färgglad ton t.ex kornblått

Knalligt - i blått och grönt

Mascaralöst

Grafiskt - kolsvart ögonlock med vit eyeliner

Metalliskt - på ögonskuggar, läppar och naglar

Linjerat -med eyeliner

Lyster - på kinderna

80 - tal

Turkost , kornblått och hallonrött

Färg på både ögon och mun

Hyn ska se naturlig ut

TRENDER VÅR OCH SOMMAR TILL MAN

chinos

parkasen

denim på denim
 Ormskinnsboots och clutchen

 Graffitiprint - vårens mönster

Harrington jacka,
  Seglarskorna,  Penny loafers och sneakers, färglada skor..
 Skinnjacka
 Vida byxor
Uppvikta shorts och byxor
 Färgblock
 Dubbelknäppt kavaj

 Scarf
 Helvitt
 Färg
 Ostrukturerade kavajer
 Pyjamas och underkläder - andas 



EXTRA (något jag inte lagt ut)

Tänk MYCKET
80 - tal
Cowboytrend
- använd bara nåt och inte allt på en och samma gång
cirklar som detaljer
Tropiskt
Snäckor och koraller som smycken
Ormskinn
Leopardprickar
Ränder
Bleka bryn och hud


DET VISSTE NI INTE OM : )
HAR JAG GLÖMT NÅT???
- om jag ska säga nåt är det en stor bred bland trenderna,
så man kan ju nästa ta på vad som helst för att vara trendig!! :)

DÅ VAR DET KLART!! VAD SKA JAG SKRIVA OM I MORGON ?
- klart jag kommer skriva om kläder : D vad annars , HAHAHAHAAA!!!!

VAD HAR NI TYCKT??
BRA / DÅLIGT?
SKA JAG GÖRA DET LIKA "ALLVARLIGT" I HÖST?

JAG SKULLE BLI HEMSKT GLAD OM NI KOMMENTERAR SVAR!!!

TACK!







johanna

ha en fin kväll!

Skrev detta: 2009-03-02 / 20:38:16
Blogg/Webbsida: http://hape.blogg.se/
Mikaela

För mycket för mig att läsa hahhahahhaha <3

Skrev detta: 2009-03-02 / 20:43:03
Jennifer

Tack så mycket! :)

Skrev detta: 2009-03-02 / 21:26:13
Blogg/Webbsida: http://jenniferwriting.blogg.se/
Fanny

Orkar inte heller läsa, är inte jätteintresserad som du kanske vet...

Skrev detta: 2009-03-02 / 21:33:01
Denise

Hihi okej tack hjälpen, ska nog raka honom idag :) Vad ska du göra idag då? :)

Skrev detta: 2009-03-03 / 08:31:41
Blogg/Webbsida: http://naztysbunny.blogg.se/
maglate

Söt blogg du har :]

Lägg gärna i mig på bloglovin :]

Skrev detta: 2009-03-03 / 13:22:15
Blogg/Webbsida: http://maglate.blogg.se/
maglate

Sv: Jodå lagt till dig :]

Skrev detta: 2009-03-03 / 15:45:03
Blogg/Webbsida: http://maglate.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback