Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Söndagsmorgonen..

Kl är 09.25!!!  nää måste dra fram klockan idag. Så 10.25. Jag vaknade då 10.00. Har inte gjort så mycket mer sedan. Idag kommer det inte bli stan, kom på att jag har ett prov att plugga på. Så jag kommer nog spendera för det mesta av dagen ute och mina papper i knät. Igår tittade jag på robinsson i mörkret. Vi hade ljus i hela huset. SÅ mysigt!
Deltog ni i earth hour?






wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

Skrev detta: 2009-03-29 / 14:27:26
Casper

Jag deltog i det med att släcka ner!

Skrev detta: 2009-03-29 / 16:00:51
Blogg/Webbsida: http://johannacasper.blogg.se/
Mikaela

<333333333 Ja det gjorde vi Älskar dig !

Skrev detta: 2009-03-30 / 18:00:56



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback