Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Swimwear

Det är många som bloggar om badkläder och håller på att köper hitan och ditan,
 ska man tänka på det redan nu? Jag har nog aldrig köpt nån bikini så här tidigt.
 Det är ju fortfarande kallt. Men varmare blir det ju ,men jag tar nog mer tag i att köpa vår kläder nu.
Men här är några fina badkläder som jag har hittat, jag var ju tvungen att kolla runt lite jag med.
Men jag är mer en person som köper i affär, har nästan aldrig köpt via internet och
 tidningar. För tänk om det inte passar och man måste skicka tillbaka det igen, det är ju bara komplicerat.






Skulle vara fint med en blå, jag ska i alla fall ha någon färgstark i sommar.
Och jag är väldigt sugen på nån liknade av dom baddräkterna. Som sagt,
vårkläder är det som gäller nu :) Orkar inte tänka på badkläder nu,
kommer ändå inte bada i morgon heller : )
Vilken tyckte du var fin ?







Anonym

fan också snygga kroppar.

Skrev detta: 2009-03-26 / 20:22:14
Blogg/Webbsida: http://marielove.blogg.se/
Missextra

Så snygga! Jag tycker att den längst ner till vänster var snyggast:)

Skrev detta: 2009-03-27 / 16:56:10
Blogg/Webbsida: http://carrosfashion.blogg.se/
Mikaela

Jag tycker den längst ner till vänster vad väldigt snygg!

Skrev detta: 2009-03-28 / 17:40:16



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback