Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

ti sko dag !!!

Skolan idag då, hade musik idag och spela gitarr igen. Gick riktigt bra utan långa naglar, Kan spela I´m yours nu, eller i alla fall hyfsat bra : ) det var jätteroligt. JA det var det roligaste i skolan idag. Körde moped hem. Åt macka och sitter nu med datorn och lyssnar på musik. Ska göra matte och svenska sen.

Ska snart köpa vår skor så jag tänkte visa en kille som verkligen skapar fina dojor !!


 och på alla skor, finns det en röd sula. SNYGGT
VAD SKA NI HA FÖR VÅR SKOR ?








Missextra

Ohh, jag älskar louboutin!! Men dom är riktigt dyra:(

Skrev detta: 2009-03-10 / 19:52:45
Blogg/Webbsida: http://carrosfashion.blogg.se/
Lisa

snygga skor!

Skrev detta: 2009-03-11 / 13:15:16
Blogg/Webbsida: http://wlisa.blogg.se/
Mikaela

Vet inte riktigt än får se<3

Skrev detta: 2009-03-11 / 13:21:07



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback