Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

låtar som svänger ?


 
 tack för tipset Emelie :)

 


 


 BRA ELLER DÅLIGA????








Casper

Hur får du såna youtube länkar till din blogg?

Skrev detta: 2009-03-07 / 17:58:30
Blogg/Webbsida: http://johannacasper.blogg.se/
Jennifer

Nu har svaren på allas frågor publicerats! :)

Kika gärna in! :)

Kram!

Skrev detta: 2009-03-07 / 18:07:35
Blogg/Webbsida: http://jenniferwriting.blogg.se/
Mikaela

Lyssnar på låtarna en annan gång<3

Skrev detta: 2009-03-08 / 22:12:45



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback