Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Titta här!





Freestreet - klicka här och bli medlem

Här kommer en till sån dära sida!!
********En sida som få är  medlemmar i så det är lättare att skaffa poäng..*********
Om du inte vet hur det fungerar läs nedan.

OCH HIT KAN DU GÅ EFTER DU FÅTT PRESENTKORTET:


Hur fungerar det?
Du som medlem samlar poäng genom att ta del av bra erbjudanden,
 klicka på länkar eller värva kompisar. När du sedan fått ihop en viss summa
poäng växlar du in dessa mot presentkort på utvalda streetbutiker
som vi sedan skickar hem till dig via mail eller brev.

Är det verkligen gratis?
Att bli medlem på FREESTREET är 100% gratis och det finns ingen
 hake eller några "dolda" kostnader. Du växlar dina poäng mot presentkort
 och poängen samlar du in gratis*. *Vissa erbjudanden kan kosta
pengar att genomföra. Vi skriver ut detta om så är fallet.

Bli medlem du med !!

http://www.freestreet.se/?r=6024

 






Anonym

aaaw, tack så gulligt. ;] <3

ja vi kan lägga till varann !

Skrev detta: 2009-03-30 / 19:07:05
Blogg/Webbsida: http://modemix.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback