Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Mmmm

Har vart ute och gått med molly och så har hon träffat mina katter, ja och det gick bra. EN METER VAR MAX :)
Vad ska man göra nu? Någon som har förslag? Skulle vilja åka till stan och shoppa men är inte på humör idag. Men snart blir det, har fått rabatt och 25 kr på kicks så där ska jag köpa något. Ahh sen måste jag ha skor och jacka och nya vår kläder. I morgon kanske? Är ju söndags öppet då. Jaja vi får se.

Ska gör mina jeans kanske, kan gå ut och göra dom ute?  Mmmm Ahhh det blir det nog..
Här är ju sånt vackert vårväder idag.








lejla

rätt:P

Skrev detta: 2009-03-28 / 15:51:37
Blogg/Webbsida: http://chiquiita.blogg.se/
Missextra

JAg åker jämt och shoppar om jag är ur humör. Shopping är terapi:) Du borde pröva:)

Skrev detta: 2009-03-28 / 16:20:02
Blogg/Webbsida: http://carrosfashion.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback